Pages

Friday, October 8, 2010

Aku KohO SumbaXXXX!!

xtaw ler kenapa dalam seminggu dua ni aku rasa lain sangat...otak dah bercelaru..badan sakit sana sini...tapi terima kasih kepada kawan FB sebab korang...aku ley lepas tensen...terutamanya kepada Noraecah...kredit to u sebab sudi melayan kerenah ambo yang x abis2 ni...walaupun kawe yang melayan demo..hak3...lawak naw...

pastu kan...hari nih..kaki aku punya la sakit....aku tahan sampai ke malam...apa ley buat...member sehaluan xder...nasib baik ler ader member umah aku yang tolong...kredit to Amir Syukri...walaupun terpaksa tunggu sampai dua jam baru selesai...bukannya ape...doktor2 kat hospital melaka tu lembap sangat....pastu sikit lak tu....apasal la servis korang ni lembap? kenapa ha? tapi thanks to doktor yang treat aku...he3...nurse yang kat dalam tuh..dok saja jer...nurse pelatih kot...xtaw ler..Wallahua'lam....sekarang ni pukul 2.40 pagi..emmm...mata x ngantok ag..boring...FB ? aku dah hadap satu hari..xkan nk ngadap lagi benda alah tu...ish3...Amir dah tido..sebab dalam keta tadi pon ada gak dia terlelap...cian kat Amir..nnt kalo ada masa aku belanja ko makan...k?

ok lah..kepada adik aku..Nudin...selamat menempuh exam PMR...aku dah cakap...kalo dapat C dalam PMR...aku belasah ko...kena dapat 6A ke atas...itu syarat aku..kalo penuh..apa ko nk aku bagi..k?ko nak main PS aku tu pon aku bagik..main ler puas2...
kepada dua orang lagi adik aku, Serah ngan Kuwe....x lama lagi korang exam SPM ngan STPM..jgn hampakan aku...
aku ni dah give up kat UTeM nih...so xder hal la...korang plak...kepada abang aku, Sulong...cepat2 ler beli lappy...malas ler nk bawak balik PC aku...berat dowh...k lah..dah time ni..aku out lu...Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment