Pages

Thursday, May 20, 2010

Praktikalku...

Nak story sikit pasal praktikal aku kat bizcom ni...Aku kat bizcom ni rilek jer hari - hari...Bukannya apa...tapi tunggu kerja datang, baru la otak gerak sikit...Biasanya kat sini aku wat design kad-kad bisnes...pastu skali sekala, repair PC..tu pun kalau ader orang hantar kat sini...hehehe
Kalau xder keje..apa lagi..dari masuk ofis sampai balik la aku berFB..sambil2 tu bukak U-Tube...
Kat sini plak..senang plak nak makan..x jauh...turun sepuluh anak tangga jer....dah sampai...makan plak murah...
kalau makan RM2.50 pun...nasik dah membukit ngan lauk spesel..sedap lak tu...yum yum..hehehehe

Kat sini(Bizcom), selain dari wat design, aku didedahkan dengan macam-macam bisnes...dari besar-besar bisnes cam yg ada kompeni2..hinggalah ke Multilevel(MLM)...
baru-baru ni...aku minat kat satu MLM nih...'4Life'...MLM nih bleh bawak byk untung...starting modalnya hanya RM45++..camtulah...pastu profit margin dalam seminggu leh dapat dalam RM2000....sapa yg xnak duit cmtu...nampak cam senang kan?? tapi memang senang pun...Produk dia pun memang paling top kat zaman sekarang...aku leh cakap yg produk ni bleh cure sumer penyakit...kat Malaysia ni...cuma beberapa negeri jer produk ni distokiskan...kat KL pon xder tau...kalo nak tahu lebih lanjut..gi ler kat sini

aku pun dah xder idea nak tulis per...so, kat sini dulu lah yer...

No comments:

Post a Comment