Pages

Tuesday, December 14, 2010

BorinG BorinK

Dah lama aku x mengaRut dalam blog nih...Sejak BaliK dari UTeM sampai ler skang nih...baru ada benDa yang aKu nak Tulis.. Sekarang ni Aku dok kat umah jer la....kalo Bosan 2...gi dapur carik tepung gandum pastu wat cekodok...x PoN, wat cucur...kalo x poN..wat kueh....

Minggu Lepas ada gak Budak2 Skul Lati ajak gi bbq,,,kalo pasal soru nih ak u x tolak pon..hak3...Mula2..diaorang cakap kena la bayar 5 hinggit sorang pastu disebabkan aku ler yang jadi  'jong dapur', maka aku xyah bayar...penat cik Yah oiiii....dari kul 9....sampai ler kul dobLas....baru abis keje...tapi xper..makng Free mak Cik Nah...sapa xNak...huhuhu


K lah...dah ilang rasa BorinG aku nih...raSa ngantuk laa plak...Tido lu ler....Adios...Salam..hehhe

No comments:

Post a Comment