Pages

Tuesday, November 2, 2010

Dah nak abis Sem dah...

Minggu ni minggu last...minggu study week....Apa ke hei...aku x study pon....Dak2 pompuan stdy ler kot? Apa orang kesah...Nnti ler aku study..bak cikgu2 aku cakap 'Hero x gaddoh'..aku xtaw ler kenapa aku dah makin fedup ngan blaja nih...aku pon xtaw...makin melayan jer feeling2 nih...ceit....


Minggu depan dah start exam...jadi masa 2 3 hari tu baru stdy..masok x masok lain kira...yg penting stdy...
Sorry kepada kekasih gelapku kerana aku x sempat nak antaw proposal ko tuh..Sorry Ten..nnt besok aku anta....
sori Ten..sebab curik gambo nih tanpa pengetahuan ko...hehehe...kalo marah....jumpa kat kedai mamak..K?

Kepada member2 yg telah team ngan aku sepanjang sem nih..aku mintak sori ek...atas performance aku yang memang Cibai....korang nk kata pon..kata la....Adeh...

Pastu satu lagi..bulan nih dah masuk bulan 11 bersamaan bulan tengkujuh n raya Haji...Apa kes? kesnya...AKU xleh BALIK LA OIIII.....sebabnya....final exam dan cuti 3 hari...mana cukup dowh...pastu datang Melaka balik sebab nk jawab satu lagi paper...cis!!!  BONGOK punya UTeM....makan nasik ngan budu...hawaw la lu~~ :D

Malam tadi sempat gak aku main boling..boley ler 2 3 kali strike..lawaknya...aku boley lak terjerumus masuk lane boling...malu seyh....hak3


dapat hamper lagi...ok ler tu..bukan last pon...


xper ah...grak lu...Adios

No comments:

Post a Comment